Fredag

Idag stoppde jag i linserna för första gången sedan operationen. Var dags att öppnat ett nytt paket med månadslinser. Den ena linsen gick sönder direkt, den gick mitt i tu. Kul det. Innebär det att resten av dagen kommer bli kass? Tog fram en ny lins som gick in på första försöket och andra ögat behövdes bara två försök. Nu ser jag iaf igen.

Nu blir det seminarie och sedan lunch och plugg. Ikväll ska jag till mina föräldrar där lite släkt samlas för middag. Min moster/gudmor med make och sina två yngsta barn kommer nämligen. De bor i Dalarna i vanliga fall så är lite speciellt besök.

Så där har ni min fredag!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

hoppas din dag har varit bättre än den börjad. kul att du kan se igen iaf;P Första avdent snart, laddad? :P himla mysigt med alla ljus i fönstrena. åhh :) hoppas du har en trevlig fredagskväll! kram

2009-11-27 @ 19:26:46
Blogg/hemsida: http://idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0