Fyll i-lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att tala med en "utomstående" som förstår.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov sött
Vad gjorde du för 15 min sedan? Var på toa.
Det sista du sa högt? "Okej, men säg till när du hittar något som verkar bra så får du berätta om det då så får vi se vad jag säger".
Det senaste någon sa till dig: "Mmm".
Vad har du druckit idag? Mjölk, körsbärslikör, Coca-cola med is och citron.
Vad var det senaste du åt? Riven mörk choklad som var över efter efterrätten.
Vad var det senaste du köpte? Köpte lite småsaker på Coop: mjölk, bröd(!), gräddfil m.m.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun.
Vad är det för väder hos dig nu? 2 plusgrader och bläcksvart.
Godaste glassmaken? Choklad med chokladbitar.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
Sover du tungt? Ja oftast numera.
Drömmer du mardrömmar? Nä, inte särskilt ofta.
Trivs du med ditt jobb? Pluggar, och jag älskar det.
Favoritklädsel? Jeans och T-shirt.
Favoritlåt just nu? Ingen speciell.
Vad ser du om du tittar till höger? Resten av vardagsrummet, en del av köket och trapphuset.
Vad gör dig glad just nu? Friheten och ron som jag känner nu. Har ju semester och det känns så skönt att få unna sig lite annat som faller bort i vardagen.
Vad ska du göra härnäst? Mysa vidare med J.
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Typ 8 på en skala på 1-10. Lite för mätt för att få högre betyg.
Favoritgodis? Choklad, så klart.
Kläder just nu? Myskläder.
Semesterplaner? Oj. Har en del hemligheter på lager här så det får vänta tills det är bestämt (dröjer ett tag).
Hur många kuddar sover du med? Ett stycke.
Morgon eller nattmänniska? Varken eller. Snarare dag.
Vad är viktigast för dig? Att trivas med mitt liv.
Är du kittlig? Nej.... okej, ja.
Snarkar du? Nä, men kommer göra när jag är svullen efter operationen.
Stjärntecken? Vädur.
Äckligaste insekten? Oj det varierar. Ibland är jag värsta mesen bara för en "långben"-spindel och ibland kan jag ta vad som helst utan att det rör mig.
Stökigt eller välstädat? Alltså. Jag vill ha välstädat, men det blir sällan så.
Vad längtar du mest efter just nu? Att bli mindre fullproppad i magen. Shit vad mätt jag är och då började jag ändå äta 18.45...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0