Ny header

Dags att uppdatera webläsaren genom att trycka F5. Jag har bytt ut bilderna i headern till några som passar mig bättre. Resten är som vanligt.

Första bilden är en bild som min kusins pappa tog juldagen 2004 på mig och J. Kvalitén är inte den bästa men det är första gången som J träffar min stora feta högljudda släkt och ett av de första korten på honom och mig tillsammans.
Andra bilden symboliserar min dagliga sysselsättning: studier. Så där ser jag helt enkelt ut om dagarna. Håret i en knut på huvudet, böcker och anteckningsblock framför mig och penna i högsta hugg.
Tredje bilden är på mig och J igen. Den togs 200...6? Så lätt att glömma, men jag tror det var andra sommaren. Det är den bästa bilden på J och mig enligt mitt tycke. Färgerna är så fina och vi likaså.
Två bilder på mig och J, för att J är mycket viktigare än så mycket annat. Vår kärlek är så mycket mer värdefull än mycket annat.
Fjärde bilden är det mål jag har. Mitt nya jag. Jag, som innan augusti 2009 inte hade cyklat på 7 år, har börjat cykla igen. Jag bestämde mig för att det ska vara roligt. Jag ska cykla helt enkelt. Så det får bli en påminnelse under vintern att när våren anländer så ska jag stiga upp på cykeln igen och utnyttja dess möjligheter så mycket det bara går!


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oh, nice banner och idag gick det nästan snabbt att komma in här! =O Nästan bara. Msn hängde sig inte.. tummen upp! =)



Hehe, ibland är man otydlig. Tar för givet att folk förstår. :P Jobbigt när man ska försöka äta mindre men vill äta massor! Kanske dags att dra ner på läsk omd et inte va så gott? =) Kraaam

2009-10-18 @ 19:42:59
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Sv: Hellu, det kommer nog att bli en videoblogg inom kort.. ska bara sluta vara täppt i nästan ;)



Härligt med lite ombyte och en design som faktiskt betyder något känslomässigt osv.. =)

2009-10-19 @ 10:25:03
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Man vänjer sig tillslut. :P Jag tycker du är intressant och rolig att prata med så då vill man ju veta mer om personen och blogg är br grejjer :D Men jag och blogg.se är inte kompisar just nu.. min gamla blogg vill inte fungera. morr.



Nu är fysiken-intervjun uppe! -skutt skutt-



hehe, festa loss på mjölk lät roligt. haha. :)



kram

2009-10-19 @ 11:13:15
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Erica

Jag har inte cyklat på jättelänge, däremot så har jag börjat jogga. Får fortsätta med det i vår. :)

2009-10-19 @ 11:13:34
Blogg/hemsida: http://faithhopelove.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0