Det första man gör är självklart...

Så här hemsk ser jag ut efter en fem timmars tenta:


Men inte gav jag upp för det! Jag for till Liljeholmen och mötte upp mor min. Käkade lunch (klockan var närmare 15) och sedan bar det av till blomsteraffären. 18 pelagonier och en lerkruka med fat senare väntade vi på tåget. Tur att vi bara skulle en station...


Vi planterade in 8 stycken i mina balkonglådor:



Sedan planterade vi en att ha på bordet.


Därefter planterade vi om mina tre krukväxter som just nu står inomhus. De kommer må så bra med lite mer utrymme!
Tack så jättemycket moder för hjälpen!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mamma

Vassegod lilla gumman.

2010-04-29 @ 22:33:35
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Härligt med blommor! =) Det kan göra så mycket!

2010-04-30 @ 10:10:47
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0