Usch för att vara ensam

Är ensam hemma hela dagen idag. J är i Nyköping och hejar på några träningskamrater som tävlar där. Han beräknas komma hem vid 22-tiden. Usch vad det är tråkigt att vara hemma själv hela dagen. Särskilt med ett dåligt samvete som säger att jag borde plugga. Jag har pluggat och tränat idag. Tom diskat. Men det hjälper inte. Så nu ska jag återgå till pluggandet för att försöka döva det dåliga samvetet... Ha en skön lördag!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae personligt - Min väg till en sundare livsstil!

Har jag drömt eller har du kommenterat min nya blogg fast jag inte hittar den kommentaren?



(Och nej, detta är ej ett dåligt trick för att fiska kommentarer.. hehe) hej förresten!

2010-04-13 @ 17:06:08
Blogg/hemsida: http://viktoriaepersonligt.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0