Brr, it's cold in here

Molnen ligger som en tjock hinna mellan mig och solens värmande strålar. Kvicksilvret har orkat sig upp till 17 grader men jag fryser här inomhus. Trots jeans, strumpor och en tjock, långärmad tröja som innehåller 20% ull. Dessutom har jag en filt över knät och fötterna. Snacka om att jag inte är i form för höst ännu. Kära tropiska värme, du min bästa kamrat för några veckor sedan, kom tillbaka! Jag saknar dig!

Det värsta, tycker jag, är att min körlektion börjar kl 9.50 och enda sättet att ta mig dit är att cykla. Brr. Jag fryser liksom redan, så hur ska det gå? Brr.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Bella

tror att du blir varm när du cycklar! Iaf om du har kläder på dej! :)

2010-08-10 @ 12:16:14
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0