Älskade schema

Jag bara älskar mitt schema. Fram till jul har jag bara sex dagar med lektioner kvar. Fattar ni? Så orättvist lyxigt så det känns som en dröm. Imorgon är jag lektionsfri, och på onsdag likaså. På onsdag i nästa vecka är jag lektionsfri och på torsdag har jag de sista lektionerna! Sedan är jag "ledig" ända fram till den 10 januari. Men det kommer förstås krävas en himla massa plugg och studiedisciplin under denna tid också. Måste bli klar med alla böckerna och börja repetera inför tentan... Men just idag är jag faktiskt helt ledig och sitter nu med katten i knät och julmusik strömmar ur högtalarna. J däremot sliter på KTH med sina grejer. Orättvist det där, men ibland har han lugnt och jag mycket, så det jämnar ut sig...

Dessutom, en stor gratulation till kusin L som fyller 15 år idag!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: sandra & fredrik

skönt med lite "ledighet" :)

2010-12-06 @ 07:29:10
Blogg/hemsida: http://narvitvablirtre.wordpress.com

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0