Det var på tiden

Den 17 december 2007 startade jag denna blogg. Att det blev just på blogg.se var mest en slump, men jag var nöjd. Nu har det alldeles snart gått tre hela år sedan starten och jag har många gånger funderat på att byta sida från blogg.se. Men jag har inte velat lämna alla gamla inlägg bakom mig. Det är intet på något sätt en nystart eller att lämna gammalt groll bakom mig. Alla dessa 2200 inlägg (inkl. detta) är vem jag varit och min resa till mig idag. Så funderade jag på om det inte ändå går att plocka med sig blogg.se:s inlägg i flytten, trots att blogg.se inte direkt är hjälpsamma med den informationen. Google is my friend och jag fick snabbt ett svar. Visst går detta! Det är gratis att flytta inlägg, kategorier och bilder men kostar en liten slant att flytta kommentarer. Eftersom jag inte fått så väldans många kommentarer genom åren känns det inte värt att betala för, och nu ville jag att det skulle gå undan! Nu bestämde jag mig. Varför vänta på bättring från blogg.se när jag har bättre möjligheter precis runt hörnet? Så nu flyttar jag. Alla inlägg och bilder finns med härifrån men uppdateringar får ni leta efter på ett nytt ställe. Glöm inte ändra era bokmärken och på bloglovin!

Nu finns jag på smuppra.wordpress.com.
Ses där!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0