Folk!

För någon vecka sedan tappade jag tron på några medmänniskor. Jag blev mycket förvånad över deras beteende och även om jag får försöka se igenom det så stör jag mig fortfarande på kommentarerna. De var av en sådan grad av omänsklighet att jag starkt funderade över vad det är för människor jag känner. Jag kan inte släppa det riktigt. Frågan är om jag någonsin kommer kunna släppa det helt. Det dyker liksom upp i tankarna ibland apropå ingenting. Hade inte ens tänkt skriva om det här eftersom jag inte kommer berätta vilka det rör sig om eller vad kommentarerna handlar om. Men ni får ta det som det är. Usch för vissa människor!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: sandra & fredrik

men fy :/ ja idioter finns de gott om där ute!

2010-12-06 @ 14:18:38
Blogg/hemsida: http://narvitvablirtre.wordpress.com

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0