Fräckheten själv

Det här var nog den konstigaste natten på länge. Först och främst var inte J hemma när jag la mig. Ännu på kth. Så jag la mig för att läsa och hade sällskap av Caesar som la sig bredvid mig. Vid 1.30 somnar jag. Under tiden jag sover smyger sig Caesar upp och lägger sig på min kudde, mellan mitt huvud och väggen. Successivt brer han ut sig mer och mer och när jag vaknar vid 5-tiden ligger jag utanför min kudde. Tack för den, fräckis! Kollade mobilen och såg att mor och far smsat, som jag bett om, när de kommit till svensk mark vid 3-tiden. Ingen J hemma ännu dock. Fotade katten, skickade mms och skrev till J att det här var minsann hans katt! Efter lite sms ringde jag upp honom och vi pratade en stund. Jag kunde ändå inte somna. Till slut fick jag tillbaka min kudde, men han gjorde tre försök på åtta minuter att ta tillbaka den (dvs smyga sig upp på den). Jag var så nära på att somna vid 7.53 när det rasslade i låset. Då kom J hem och han dök direkt i säng. Vid 8.30 somnade jag äntligen. Anledningen till att jag ens försökte somna om är att jag börjar klockan 13 idag. Att gå upp efter bara några timmars sömn klockan 5 kommer leda till att jag storknar på lektion. Jag hade iaf tur i oturen som hade tiden att somna om. Vid 10 vaknar jag igen. Det är ju bara att gå upp. Ställde klockan åt J på 14 som han bett mig och Caesar, som övertagit min kudde igen mellan 8.30 och 10 någon gång, var överlycklig åt vaket sällskap.


Brukar ha en handduk på kudden om jag sover med blött hår.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: sandra & fredrik

Va söt han är!! tusse!

2010-12-07 @ 11:48:45
Blogg/hemsida: http://narvitvablirtre.wordpress.com

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0