Julklappsrim

Brukar ni rimma på era klappar? I vår familj är det överkurs och brukas inte, men i Hs gör man tydligen så. Det är ju rätt roligt, både för rimmaren och den som får paketet. Lite extra tanke måste läggas ner också, så kan inte köpa julklappen på julaftonsmorgon och slå in dem på badrumsgolvet vid ankomst direkt...

Denna konversation utspelade sig på fb för några timmar sedan och jag tyckte den var rolig. Så nu får den dyka upp också här. Ingen går säker när jag är i närheten!



Jag tycker att H var bra på att rimma!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Bella

Haha va duktigt! :D Jag har rimmat någon gång, men vi brukar vara så många på jul att det redan tar så lång tid att vi rushar på slutet! (tänk, vi börjar efter Kalle, slutar när det är dags att äta igen...)

2010-12-05 @ 00:14:45
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Helen

Hahaha, jag gillade verkligen vår konversation igår, fick mig ett riktigt gott skratt ;-)♥

2010-12-05 @ 09:44:07
Blogg/hemsida: http://svartss.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0