Krigslarm

Inatt drömde jag att Sverige var med i ett krig. Det var fruktansvärt jobbigt kan jag lova. Och nu. En måndag klockan 15 ljuder krigslarmet. I knew it! Men det är inte särskilt högljutt, lite musik påslaget och det skulle inte alls höras igenom... Men länge pågår det! Tur att det bara är testlarm...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Bella

Usch jag blev väckt av det (feber och extrem huvudvärk), fick verkligen mig att må bättre, och somna om vad ingen idé. :(



Och fy för sånna drömmar...jag vet hur det känns. Hoppas Caesar va snabb med att trösta dej! :D

2010-12-06 @ 17:55:33
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Annika

Jag har inte riktigt bestämt mig än. Hade tänkt skippa den helt men så måste jag ändå åka in på torsdag och Kristina sa att hon hade hört att förmiddagspasset skulle vara rätt bra. Så vi får se..

2010-12-06 @ 18:50:58
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: jon

en gång drömde jag om att ryssland attackerade oss precis som de attackerade georgien. Jag fick order om att inställa mig i boden för att snabbutbildas och slåss mot en rysk armé som var många gånger större, och jag såg tv-bilder hur umeå och stockholm bombades.. Det var inte en kul dröm. Vet hur det känns.

2010-12-08 @ 00:44:20

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0