Skumt och väder

Mina föräldrar är inte i landet för tillfället. Så jag fotade lite med iphonen idag för att visa vad de går miste om här hemma. Vi har haft minus 15 grader i två dagar i sträck nu. Nyss tog jag upp telefonen ur fickan för att maila över bilderna så det skulle kunna publiceras här. Då lyckas jag på något konstigt sätt (med knapplås på) fota inuti fickan. Ja, jag hör hur kameraklicket ljuder. Men inte nog med det. Jag fotade min egen skärmsläckare. Det var som att ta en print screen. Hur sjutton gick det till? Någon som vet?

Min skärmsläckare.


Från sovrumsfönstret imorse.
På vägen hem vid lunchtid:

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Magda

Hihi sara då du vet väl att du kan print screena va du vill på telefonen tryck bara ner mitten knappen och av/på knappen samtidigt ;)

2010-12-02 @ 17:22:37

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0