Allt och ingenting

Du har barn... Nej
Du använder dig av en kalender… Jajamensan
Du har kallat utlänningar för svartskallar mer än 5ggr… Nej
Du äger mer än två datorer… Nix
Du äger en egen bil eller motorcykel…Nope
Din plånbok är tom på kontanter just nu… Nä, men bär inte runt på plånboken så jag är tom på kontanter
Du dricker alkohol minst 1 gång per vecka… Nepp
Du skulle aldrig kunna vara utan sex… Man ska aldrig säga aldrig, eller ska man?
Du vet hur man byter olja i bilen… Ungefär
Du har någon gång legat på sjukhus längre än 1 vecka… Inte vad jag vet.
Dina enda vänner är från din arbetsplats… Nja, men ibland känns det som att pluggkompisarna är de enda
Du har varit på ett tupperwear party… A what?
Du är överviktig enligt dig själv… Nej, normal
Dina vänner uppfattar dig som snål… Ja det gör de!
Du har spottat någon i ansiktet… Inte med flit...
Du har fler räkningar än du kan betala… Nä, har plus tack vare studielånen (yeey).
Kommer du ihåg alla du har haft sex med… Inte så svårt att ha koll på
Du tvättar alltid händerna efter toalettbesök… Klart, vem gör inte de?!
De flesta av dina vänner är äldre än du… Nja, de flesta är lika gamla eller äldre.
Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten… Jodå, jag kan
Du tvättar alltid dina egna kläder… Nej, det gör J
Du röstar… i varje val jag får
Har du läst Kissies blogg någon gång?… Näpp
Du har glömt din mammas födelsedag minst en gång… Nix
Du gillar att gå ut och gå själv… Ja, men sällskap föredras oftast.
Du gillar ordet FITTA… Absolut inte.
Du har tittat på pratshower… Har man inget bättre för sig så... men helst inte
Du dricker kaffe minst en gång om dagen… nej, druckit det två gånger i livet
Du vet hur man diskar… Ja, min hushållsuppgift
Du älskar Blondinbellas blogg… Nej, läser den inte
Du vill göra något förbjudet… Jodå.
Du har haft sex på första dejten… Nä
Du kan räkna till 10 på något annat språk… på fyra andra språk med säkerhet
När du säger att du ska göra något så gör du det bara ibland… jag gör oftast det jag säger
Du är smartare än dina syskon… Nja, alla har väl sina starkare sidor
Du kan klippa gräset… Ja visst
Du har haft sex i bilen… Nä, tack för tipset :-|
Du kan simma… Ja
Du kan mer än två språk flytande.. Jo men typ. Svenska, engelska och teckenspråk. Kanske inte flyyyytande men tillräckligt bra för de flesta situationer.
Du kommer ihåg att vattna blommorna… Så klart, mina små bebisar.
Du pluggar när du måste… Ja, då har man väl inget val?
Älskar Pizza… Jo men inte för många gåner på kort tid, känns för onyttigt.
Du tränar regelbundet… tränar lite varje dag.
Människorna på Starbucks vet vem du är… Nä
Din favoritmat är hämtmat och restaurang… Nej
Gillar du ordet KUK… Verkligen inte
Det första du gör på morgonen är att få i dig koffein… Nepp
Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver… Ja, jag kan hålla mig till listan
Du kan laga mat själv ... Jadå men roligare om man är två
Du tycker att politik är intressant… jo men ändå känsligt så diskuterar det inte så gärna mer än generellt
Du gillar vin… vitt isf
Du kommer till skolan/jobbet tidigt varje dag… Brukar komma 15 minuter innan jag börjar
Du har alltid en penna på dig… En? Jag har minst en blyerts, en bläck och 4 olikfärgade markeringspennor.
Du har fått kvarsittning i skolan… Japp i 5 minuter (dumma nedrans musiklärare, inte ens jag som förtjänade kvarsittningen!)
Är det romantiskt med vin… Ja, mysigt
Du har en mobiltelefon som kostar mer än 5000 kr… Tror inte det
Du förstår politiska skämt första gången de sägs… En del av dem
Du kan skriva snabbt… Japp, så pennan glöder. Annars hinner man inte med på föreläsningarna
Du har förstått att vädret ändras för varje timme.. Mja, det kan göra det, det gör det inte jämt.
Du använder internet varje dag… Absolut
Du har skönhetsopererat dig… inte kosmetisk plastkirurgi, men rekonstruktiv två gånger och en tredje på gång (blä).
Du behöver rensa din garderob… Mm, den i hallen behöver rensas...
Du vill ha en Sodastream i julklapp… Nä, dricker knappt läsk längre
Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta den… Oja, annars är man ju nästan körd på denna utbildning...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0