Ankommande helg

Har verkligen svårt att komma igång i den nuvarande kursen igen efter lovet. Gick bra i måndags och tisdags då vi hade grupparbete och man inte direkt hade något val. Men sedan kom den lediga onsdagen när farmor firades och jag följde med föräldrarna hem efteråt. Fick sedan mindre än 4 timmars sömn natten till torsdagen, så när lektionen var slut klockan 10 gick jag hem och tog mig en tupplur. Efter det var allting mycket mer intressant än plugget och jag insåg att jag lika gärna kunde strunta helt i plugget, det skulle ändå inte bli något av. Motivationen var på noll. Idag hade jag inga schemalagda lektioner så det var att plugga hemma, och ni fattar väl hur bra det gick? Nå, för några timmar sedan tog jag mig iaf i kragen och gjorde dagens skörd. J har tenta på tisdag så han tentapluggar också här hemma. Jag fattar verkligen ingenting av hans matematik. Vi kompletterar varandra bra kunskapsmässigt, skulle säkert funka rätt bra som par i Vem vill bli miljonär.

Det är fredag och helgen stundar. Det lär bli en helg i pluggets tecken dock, med tanke på min slappa vecka. Inte så farligt eftersom palatset stänger klockan 19 och man hinner ta lite helg på kvällen iaf (stänger 22.30 på vardagar)...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

ja ja gillar den oxå;) bara man inte tolkar cupckaes och "vägen till ett nytt liv" som att jag varit/är en tjockis. hahaha;P struntsamma.



Ja jag vill ha vår nu, men det lär inte komam än på ett tag. är så kallt å mycket snö. Är dom inte vana vid här nere. ja har ju bara varit här en vinter tidigare så ja ska väl inte komam å tycka nått :P nåja. det hinner bli vår oxå med tanke på hur fort tiden går:) hoppas du får en skön fredagskväll, trots att du har massa plugg att göra. kramis

2010-01-08 @ 17:38:59
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Usch, tråkigt när motivationen brister! Håller tummarna för att du får pluggatlite i helgen! Massa kramar!

2010-01-08 @ 19:29:39
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0