Det ska gå!

Storkok i vårt hem idag. Spaghetti och köttfärssås (från grunden såklart), åtta portioner.

Jag- Åh perfekt. Det verkar vara exakt åtta portioner kvar av spaghettin.
J- Ehm, jag tror inte det får plats i den kastrullen.
Jag- Äh, klart det får plats! Vill man så går det!


Finns det hjärterum, finns det sjärterum.

Jag fick ner alla strån under vattenytan till slut men jag undrar varför vi har en sådan liten kastrull till spaghettin och en sådan stor till köttfärsen...


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: J

Hade jag vetat att du ville göra 8 portioner spaghetti hade jag tagit fram en större gryta :)

2010-01-14 @ 18:58:54
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Haha, så tokigt det kan bli! :P



Blommorna var en vän som ville be om ursäkt. :) Passar utmärkt i köket. :D



Tråkigt med såna lärare.. men tur du överlevde! ;) Skönt att han inte fick bra vitsord! :D En liten seger ändå. Hoppas dagen artade sig! Kramar

2010-01-14 @ 22:46:21
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

ha ha ha ha Där fick du svar på tal av J.



Hoppas allt gick bra!

2010-01-15 @ 06:57:06
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Nu måste det ju låta som om jag är lite korkad men jag har helt enkelt vägrat internet-försäkran.. Jag vet om att det funnits men lite bakåtsträvare är jag ibland.. ;)



Ja, mitt id går ut om 1½ år så jag tror jag ska vänta till nyår nästa år.. Så är det gjort lagom tills det går ut. Pass har jag ändå inget giltigt.. :P Tur jag inte har så många medlemskort.. OCh jag vill ju lägga till ett mellannamn så det ska nog inte vara någon fara! ;)



Kramar

2010-01-15 @ 13:45:55
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0