Lugnt och stillsamt

Efter en lugn helg är det åter måndag. Den stora planen för dagen är att packa, för imorgon bär det av till norrland. Men dagen hittills har varit lugn. Jag tog en lång varm dusch, behövs när det är så kallt som det nu är. Tropiska värmen är över för denna gång! Ätit lite och betalat en räkning som trots telefonsamtal vägrar läggas som autogiro. Andra gången i rad jag fått betala manuellt fast de lovat att det är autogiro (och en blankett är korrekt ifylld). Nåväl, J arbetar i sitt anletes svett och ska packa ikväll när han kommer hem. Därför lutar mina planer mer åt att se en film nu, och packa efter den... En lista måste dock skrivas dessförinnan så inget glöms.

Nu kanske ni tror att jag legat på latsidan vad gäller film men så är inte fallet. Har redan sett fem stycken till som jag bara inte hunnit skriva något om. Men det kommer, var så säkra...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0