Äntligen fredag!

Vilken härlig dag! Regnet slår i backen och har så gjort under många timmar. Varje gång jag vaknat har jag hört ovädret utanför. Men inte mår jag sämre för det! Idag är det äntligen fredag! Inte vilken fredag som helst heller, utan den fredag då jag får börja med mjukmat! Jag började med en youghurt med jordgubbssmak med små mjuka jordgubbsbitar i. Himmel vad mycket godare än vanlig enkel youghurt! Vid tolvsnåret, fast jag lär inte kunna hålla mig så länge så sugen som jag är, blir det makaroner och ostsås (det kan ni inte ha missat vid det här laget). Mums mums mums! Kom på att man kan ju festa till potatismoset med gräddsås också, bra att komma ihåg för typ middagen eller så. Jag måste komma på vad jag ska ha med mig som maträtt på bröllopsfesten imorgon. Vad för efterrätt jag ska ha är redan bestämt!

Idag blir det slappa på förmiddagen, sedan ska jag ut för första gången sedan hemkomsten. Sista dagen mitt busskort gäller idag och jag behöver köpa en bussremsa och nagellack. Jag borde fixa att resa själv.
Ha en skön fredag!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: S

Vad gott det verkade med makaronerna! Själv har jag varit på brorsans studentmottagning och ätit tårta. Hoppas att bröllopsfesten också blir trevlig imorgon!

2010-06-11 @ 22:48:48

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0