Äta äta, äta äta

Igår vräkte jag i mig överkokta makaroner och ostsås för kung och fosterland. Då tycker man ju att vågen äntligen borde gå uppåt igen, men icke då. Varje dag slår jag nya "lägst vikt"-rekord. Jag väger fortfarande mer (så klart) än när jag träffade J som 16 åring, men då var jag nog också någon centimeter kortare. Nu inser jag också hur otroligt smal jag måste ha varit då. Jag tror inte jag skulle se klok ut om jag vägde samma nu, med mina vuxnare former och så. Men idag måste jag väl ändå gå upp. Kör på samma mat som igår på bröllopsfesten (det är ju iaf en måltid till skillnad från typ potatismos och sås) och till efterrätt bjuder jag mig själv på chokladpudding! Mums. Sedan blir det ju inte så mycket snacks vid sidan av förstås...


Sommaren 2005, 17 år. Gårdagens makaroniportion.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

Härligt att du kan se att du nog inte ska väga som under tonåren! Man var nog byggd på ett annat sätt då tror jag.. :P Jag har dock svårt för den där insikten som du fått ;)



Oj, jag skulle inte vilja vara lik min mamma, även om folk säger att jag är det.. jag brukar dock säga att jag trots detta har mörka drag - min mamma är blond och blåögd! ;)



Var bröllopet bra?

Kramar!

2010-06-13 @ 09:42:47
Skrivet i slottsdammet av: jayne

Hu... när jag träffade maken var jag också 16..och vägde ca 55....tyckte jag var tjock när jag var runt 20 och bantade till 50... efter att ha fött äldste sonen (jag gick upp 25-27 kilo) så var jag nere i 53...och var missnöjd.. hm.. HUR kunde det komma sig kan jag undra idag?

Vad hade jag för ögon.....

Hoppas du får en bra dag.

Kram//Jayne

2010-06-13 @ 14:45:38
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0