Bilskola

Äntligen har jag sparkat ändan ur vagnen. Jag har ringt till en bilskola och bokat tid för provlektion, för att se hur många lektioner jag behöver (många troligen). Kollade så klart att de hade tillräckligt med lediga lektioner, vilket de hade tack vare mitt "tomma" schema. Så vi får se hur expedition Bilskola går denna sommar... Det känns ju i plånboken kan jag dock tillägga! Men jag är ju ganska flexibel så de kan ringa mig vid eventuella återbud, vilket blir en bra tillgång också för dem. Strax efter vårt första samtal ringde de upp och hade fått återbud för imorgon. Så då ska jag göra min provlektion.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Annika

Vad roligt, lycka till!



Ska du enbart köra genom körskolan? I så fall blir det nog rätt många lektioner.

Se till att de inte blåser dig! Min idiot till körlärare blåste mig på massa pengar.



Många skolor som tar det vääldigt långsamt för att du ska behöva ta många lektioner. Sen byter man och märker att en annan skola lyckas göra dig lika bra dubbelt så fort.



Så kolla upp hur många lektioner som är det normala att ta så du vet ungefär vart nivån borde ligga.

2010-06-14 @ 16:38:56
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Oh Lycka till :-)! Men visst har väl du kört en del?! Fast det kanske var med "Racing-volvon"..och den är ju inte direkt rolig att köra om man övningskör..

Hoppas iaf att det kommer gå lätt för dig att ta kortet! :-)

2010-06-14 @ 18:47:32
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.wordpress.com
Skrivet i slottsdammet av: Monica

ta körkort i hammarn är som att få en leksaksring i ett flingpaket :P fast andra sidan.. bra om du kanske tar i sthlm eftersom de är där kommer bo.. :P

2010-06-14 @ 20:45:55

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0