...då är man ledig hela långa dan...

Första sommarlovsdagen avklarad och det är så underbart. Solen sken, det blåste lite och var en del moln men jag begav mig ändå av på cykeln hem till Sa, iklädd shorts, tshirt och undertill min nya röda bikini. Så åt vi lite gott och myste i gräset på filt/badlakan i flera timmar. Känslan att kunna ligga där och prata om allt möjligt, eller bara ligga helt tysta och njuta är helt fantastisk. Jag tänkte inte på plugg och hade inga måsten. Jag älskar det. Vi åt en sen lunch och en stund efter det begav vi oss därifrån. Hon på tbanan mot stan och jag på cykeln hem. Väl hemma tyckte J att vi skulle städa. Det kände jag inte alls för! J plockade undan en del och resten får jag ta imorgon på dagen (han är borta imorgon på dagtid). Jag hamnade på balkongen. Sedan la jag mig på soffan och började läsa Camilla Läckbergs Fyrvaktaren. Har en hel del böcker som jag lånat på mig sedan i somras och det ska bli så skönt att få plöja igenom dem. Läste ett kapitel och la sedan boken på bordet, stängde av ljudet på mobilen och somnade. Vaknade vrålhungrig och supersugen på pannbiffar men det blev rester istället, jag stod inte ut med att vänta längre på att äta! J var och tränade under kvällen.
Jag absolut älskar sommarlov.


Fått lite färg under dagen också...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Så firar man sommarlov! =)

2010-06-05 @ 10:03:35
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0