En vecka in på lovet

Jag tycker dagarna går långsamt och vill gärna tro att det har gått längre än en vecka på sommarlovet. Idag började jag dagen kl 9, fast jag var ju vaken medan J var hemma och uppe så klart. Det blev frukost och till lunch blev det silad blåbärssoppa (får ju inte äta blåbären och så). Ingen höjdare men fick i mig nästan en hel portion iaf. Till lunchen såg jag på en film, så det kommer väl ett inlägg om det senare. På eftermiddagen stod plötsligt pappa i farstun och en stund senare droppade mamma in. De är så fina människor och vill bara kolla hur det är med mig. Efter en stund ute i solen på balkongen drog de sig tillbaka hemåt. J kom hem från jobbet och nu börjar det bli hög tid för middag. Jag är riktigt hungrig men vet inte vad jag vill ha. Imorgon är iaf lunchen spikad: välkokta (inget tuggmotstånd här inte) makaroner och ostsås. Åh vad det ska bli gott! Jag riktigt längtar!


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: jayne

Ja du matte... På min tid fanns ju allmän och särskild matte.. och du kunde få 1-5 i båda grupperna.. men för att kunna komma in på olika inriktingar senare så var det bäst att gå särskild (fanns även i engelska och språk).

Sonen går i en mellangrupp men har blivit lovad att få flytta upp till hösten, ja han skulel fått det nu men det fanns ingen plats. Dock är han själv osäker.. för precis som du beskrev så är det lugnare i denna grupp... och det passar honom mer. han kan ju få Vg och MVG här med... får se hur det blir.

med mitt jobb får vi också se.. än har chefen inget sagt.. vilket gör mig irriterad...tycker det är fegt av en chef... FÅR se när hon säger det vad hon då gör när jag reagerar.. för det kommer jag att göra.

Kram på dej nu.

2010-06-10 @ 20:04:15
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Hur mår du efter op? Tror att du skrivit det här men jag är lite stressad hos en kompis, i v-by ;)



Tänkte dra in till stan imorogn. Orkar du ses något efter op?



Kramar!

2010-06-10 @ 20:16:00
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.sehttp://
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Vad härligt för dig att ha såna fina föräldrar som hälsar på dig så där helt utan förvarning, bara för att kolla hur du mår! :-)

2010-06-11 @ 08:28:29
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.wordpress.com

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0