Fredag

Idag är det den där dagen då jag får börja trappa upp från mjukmat till vanlig mat. Jag kunde, om jag kände för att vara på den säkrare sidan, vänta med denna upptrappning till på tisdag då jag träffar kirurgen igen. Så är också planen dock med en liten utvidgning av födan. Det känns nämligen väldigt bra i gommen och stygnen sitter kvar ännu. J är stenhård på vad jag får och inte får äta. Jag har varit sugen på en helt vanlig chokladkaka i flera dagar, men J säger blankt nej när jag frågade idag. Till slut  sa han att han kunde sträcka sig till After Eight men att han ville landa lite efter jobbet först innan vi begav oss av för att köpa det. Då kommer svägerskan J och frågar om hon kan ta bilen ikväll (inte vår, utan familjens bil). Ja då kan man ju inte säga "nej, för jag vill åka och köpa choklad". Så hon fick ta den, självklart. Men nu måste jag komma på ett annat bra färdsätt, då vädret kanske är något instabilt? Måste hinna hem innan Englands-matchen också. Heja England!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0