Så nära friheten...

Till att börja med en god nyhet: J har fått sommarjobb! Han hade egentligen inte tänkt jobba i sommar, men så dök detta upp och det var för bra för att tacka nej till. Det är hans första jobb som är relaterat till hans studier och därmed en grymt bra erfarenhet och referens i cv:t. Grattis till honom!

Annars så har jag gjort det sista tentaplugget idag. Det är sällan jag pluggat så "lite" (i jurstuds mått mätt dvs) och varit så omotiverad men det får gå som det går imorgon. Jag gör mitt bästa och det får helt enkelt räcka. J tände på grillen och grillade lite kött medan jag hoppade i badet och skrubbade mig ren. Nyss avslutade vi middagen och det var självklart riktigt gott.

Nu blir det till att göra en fruktsallad till imorgon, packa ner allt i väskan och diska upp lite. Ja, och göra lite träningar som alltid (70 armhävningar, sit ups och rygglyft i veckan sedan nyår).

Imorgon efter tentan ska jag förbi C2-amanuensen och hämta ut min C2-tenta (som hon lämnade ut 10 dagar efter att jag mailade första gången om att få den- dåligt!). Sedan hem och byta om, sminka mig och slänga på mig linser för att sticka till kusin Ps studentmottagning. Kommer ni (som har varit med om det) ihåg hur det kändes kvällen innan studenten?!

Och som förtydligande: imorgon har jag sommarlov! Hurra!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Grattis till J! Härligt med extra pengar!!



Jag vet inte hur man gör men Tessans tand är borta.. så det går inte så bra. De verkade rätt lugna när jag ringde om den också.. Ingen aning.. men men.. hon är ju trots allt 8 år. Dåliga tänder är ett tecken på åldrande :)



Det tycker jag du gör rätt i, flytande föda längre alltså =)



Kramar

2010-06-02 @ 22:08:28
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Anna

Jadå, vi har allihopa! Och i helgen tror jag att vi ska lyckas göra ett ryck och plocka upp dem ur lådorna också. Man får se...

2010-06-03 @ 20:25:17
Blogg/hemsida: http://landskapsarkitektdjur.blogspot.com
Skrivet i slottsdammet av: jayne

Härligt med LOV!!!! NJUT nu som bara den.



Själv ska jag jobba till vecka 28..då går jag på semester...fram till vecka 32..då jag ska strata upp avdelningen med två nya kolleger...så det blir till att vila i sommar!!!

2010-06-03 @ 21:48:54
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0