Sällskapsspel

Igår var det lördag. Jag städade och mötte sedan mor som fick följa med hem hit. J kom hem innan kl 19 vilket var superskönt för då kunde vi göra det sista tillsammans. Vi hade nämligen gäster som skulle komma kl 19. B och M är tillbaka i civilisationen igen. Vi grillade (jag och J gjorde egna grillspett för första gången) och käkade på balkongen. Sedan gick vi in och spelade sällskapsspel, Carcassonne. Vi spelade fem omgångar, varav den sista spelade vi i lag. Man satt varannan spelare så man inte kunde lägga upp till sin lagkamrat och i slutet räknade vi ihop poängen. Jag och B vann med 6 eller 8 poäng och killarna påstod att vi fuskat. Självklart fuskade vi inte! Innan dess vann alla utan M varsin gång... Klockan blev sent och sedan hade jag svårt att somna. Nu äter jag frukost iaf och ska snart hoppa på cykeln och bege mig till bror M och A. Kollade precis väderprognosen och nu ser det ut som att det ska regna måndag-onsdag, molnigt torsdag och regn på fredag. Då blir pluggkompisen A glad för hon ska till Kroatien. För min del får det gärna regna måndag och tisdag, då ligger jag ju ändå på sjukhus. Sedan får det gärna vara fint igen.

Glad Nationaldag!


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Jättesöt bild på dig!! :-)

2010-06-06 @ 18:21:01
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.wordpress.com

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0