I god tid

Idag är det tisdag. På torsdag (midnatt till fredag) ska PMet senast mailas in. Vet ni vad? Jag är i princip klar! Det känns så sjukt konstigt att vara i så god tid att jag måste ha missat något. Efter att ha läst igenom arbete flera gånger konstaterar jag dock att alla rubriker finns med, vettigt innehåll och slutsats. Fotnoterna ser ut som de ska och källförteckningen är korrekt. Så... vad är felet? Har nu mailat PMet till två kursare som ska få såga den totalt om de så önskar. Vid lunch imorgon ungefär får jag uttalandet från dem. Då har jag fortfarande gott om tid att reperarera eventuella misstag. Även om jag inte tror att det föreligger mer än något enstaka slarv möjligen. Så mina pluggplaner för morgondagen har totalt fått ändrats. Det blir att läsa i en av böckerna på förmiddagen och beroende på utslaget så ska jag nog läsa även på eftermiddagen. Förhoppningsvis hinner jag en bra bit längre än planerat. Fick för övrigt ett mail idag från ett bibliotek. Den boken jag reserverade 4 mars och som skulle lämnats tillbaka den 22 blev återlämnad idag. Något försenad med andra ord och när jag redan bestämt mig för att strunta i den. Dock kostar reserveringen 10 kr så måste betala det iaf, då kan jag lika gärna gå förbi biblioteket och låna den på torsdag, ögla igenom de relevanta sidorna och skriva dit det i PMet om det står något bra som jag inte redan nämnt.
Men om jag ska vara helt ärlig så känns det nästan som att jag fick påsklov nu, även om det innebär mycket plugg också. Det vore dock inte helt fel med lite påsklov! Så jag tjuvstartar med: GLAD PÅSK!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0