Vår runt hörnet?

Jag har hållit planeringen jag skriv tidigare. Igår tog jag även en sväng till stranden och gick på isen samt satt på en bänk och solade en stund. Det var faktiskt flera plusgrader så solen värmde en del och den sken från en klarblå himmel.

Idag blir det att plugga. Tänkte ta tag i PM delen ordentligt nu, läsa på till det. Hade velat vara klar med ett annat område innan jag tog tag i det med det går icke. Får läsa parallellt istället. J har tenta i veckan så det blir pluggstuga hemma idag.

Solen skiner från en klarblå himmel även idag. Är väl bara någon enstaka dag den inte gjort så de senaste 9-10 dagarna. Fantastiskt. Vårkänsla! Måste ta mig i kragen och köpa mig en cykelhjälm (annars kommer jag garanterat cykla omkull/bli påkörd och slå huvudet i backen) snart för det blir nog barmark om inte allt för lång tid.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

VÅR...det vill jag ha nu. Vi har haft solö i helgen och det är sååå skönt. Tittar man noga 8vilket jag gjort) så ser man smååå knoppar komma upp från jorden. YES!!!!

Nu vill jag ha bort den lille snö som är kvar, vill ha bort det våta..så man kan ut och rensa i trädgården. Få bort alla löv och få se det nya som kommer. Känns som jag behöver det.

Hjälm ja...man får nog skaffa sig en sån.. man ska ju vara bra förebild dessutom.

Ha en bra söndag

2010-03-14 @ 15:07:53
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Haha, komiskt.. Jag som köpte en hjälm i fredags!! :D

2010-03-14 @ 20:40:04
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Jag gick in i en riktig cykelaffär. Om du krachar med hjälmen ska du (även om den är hel) byta ut den. Men 5-årsregeln gäller för att garantera att den ska hålla. Min kostade 399 kr och det för mig är en rätt billig livförsäkring :) Jag gick in i en cykelaffär, ni har väl en i vällingby? Fråga dig fram efter en hjälm som passar din typ av cykling. Jag sa att den måste vara snygg - också! ;)

Hehe, cyberkramar kan man ta i princip närsom ;)



Kramar!

2010-03-15 @ 07:43:52
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: jag

Funderar på det samma, dock känns det dumt med hjälm. De är ju den där töntstämpeln på det.

2010-03-15 @ 11:31:23

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0