Äntligen besked!

Efter seminariet tog jag och St en kort promenad. Vi satte oss sedan och lunchade på gräset i Observatorielunden och blev kvar i solen (som stekte) i ca två timmar. T kom förbi och snackade efter typ en timme. Sedan bestämde vi oss för att ta en glass för att sedan göra dagens plugg. Vi damer gick till damernas inne på palatset för att tvätta händerna, och T till herrarnas. När jag är färdig och lämnar damernas möts jag av en T med ett leende från öra till öra och får en bamsekram. "Jag klarade den!" ropade han lyckligt. Självklart blev jag glad, i typ två sekunder. Sedan kom jag på att jag inte vet hur det gått för mig ännu. Jag loggar in och visst tusan är jag godkänd. Till och med mer än godkänd! 22,5 hp-kursen avklarad! Jag blev så glad och lättad så jag började skaka som ett asplöv. När St kom ut från damernas slängde vi båda oss över henne med tillropen "vi klarade den!". Stackarn blev ju, efter två sekunders glädje för vår skull, skräckslagen över sitt eget resultat. Det visade sig ha gått superbra för St också. Detta måste ju firas kom vi fram till. Något plugg blir det inte av idag istället gjorde vi detta:
  • Gick till systemet där T köpte Champagne och han och St köpte kolsyrat vatten också (visste inte att det såldes där).
  • Mötte upp Si som fick vara med på vårt firande istället för att köpa högtalare.
  • Satte oss åter i gräset i Observatorielunden.
  • Åt varsin Ben and Jerrys-glass, premiär för mig!
  • Skålade i äkta champagne, dock i kaffekoppar av plast (hade inget bättre att tillgå), också premiär för mig!
  • Snackade vidare i flera timmar i solen.


Nu blir det räksmörgåsar, hemgjorda, till middag med J. Tänk att dagen blev så bra!


För jag har klarat väggen, för jag har klarat väggen, för jag har klarat väääggen- fy fan vad jag är bra!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: livetoday - 52 kilo

OOOH va du är söt. tack tack tack.



härligt att höra :D:D

2010-05-18 @ 22:11:03
Blogg/hemsida: http://livetoday.webblogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Ååååh, grattis!!! Jag blir så glad för din skull för jag har ju kunnat följa din kamp mot godkänt! Hejja sara!!! :D



Vi hde värme igår när inomhus och plugga stod på schemat.. :P

2010-05-19 @ 08:42:46
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Mamma

Grattis gumman, du är jätteduktig!

2010-05-19 @ 18:21:17
Skrivet i slottsdammet av: Juridikflickan

Det var ett riktigt bra sätt att fira C2:an på! Grattis!

2010-05-20 @ 10:27:55
Blogg/hemsida: http://juridikflickan.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0