Bra start

Idag är det tisdag och dagen känns som den börjar bra. Ska strax springa iväg till ett seminarie. Idag tror jag att det är varmt men molnigt. Blir ett par tunna, svarta byxor (behöver köpa mig ett ljusare par!), en rosa tshirt, ballerinaskor, tunn vårjacka och en handväska storlek större. Helt underbart.

Igår när vi skulle åka och handla stod jag i shorts och tshirt och stoppade fötterna i ett par ballerinaskor.
- Åh vad jag ÄLSKAR det här! sa jag till J.
- Vadå? Åka och handla mat?
- Nej, att kunna gå ut så här. Helt underbart.
Det höll han med om.

J sa precis att de hade 28.2 grader i Haparanda igår. Inte konstigt att floderna svämmar över där uppe!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

mummel, skicka lite sol hit!!! ;) Vi har moln och åter moln...



Men njut så länge det varar! ;)

2010-05-18 @ 09:41:53
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Lovis brukar säga; "mamma, jag älskar solen"



idag har hon gått barfota i gräset..och då är det verkligen sommar!! .-)

2010-05-18 @ 12:31:23
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.wordpress.com

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0