Brr, it's cold in here and out there

Jag undrar vad moder Natur vill säga oss egentligen? Först en vinter som är oerhört lång och snörik, sedan en vår som aldrig riktigt kommer igång. Antalet äkta vårdagar kan man ju nära på räkna på fingrarna. Idag, precis som den senaste tiden, har det varit grått och solen gömmer sig bakom tjocka moln. I helgen spöregnade det en hel del, särskilt i lördags. Idag var det 9 grader klockan 14.00. Jag hade gympadojjor med strumpor, jeans, långärmad tröja, höstjacka (vindtät, något fordrad) och vantar. Ångrade att jag inte tog mössan imorse och såg avundsjukt på de som hade mössan på. Jag frös ända in i benmärgen. La mig under två filtar i soffan när jag kom hem för att tina upp. Tog över en timme innan jag blev behaglig igen. Fryser fortfarande lite, men är iaf inte kall att ta på och mina händer är inte längre blålila. Somnade till en kort stund under filtarna och drömde att jag åkte skridskor.
Snälla. Det är 10 maj. Jag vill inte behöva frysa. Jag vill ha sol och värme nu!

Det ryktas att solen ska visa sig imorgon och att det ska bli tvåsiffrigt på termometern. Hoppas!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: livetoday - 52 kilo

TACK :) det är bacon och äggröra.



asså jag har bara fått positiva komplimanger. både från folk som VET att jag kämpar med detta men även från vänner som inte vet det! att jag börjar se ut som jag gjorde INNAN jag gick upp 13 kg. att jag fått smala ven och frågar om jag har gått ner mycket i vikt :)



om du får negativa kommentarer så fööörsök att sparka av dom. kom till mig så ska jag säga lite visa saker :) hihihi eller så menar dom bara väl. ta hand om dig

2010-05-10 @ 22:10:42
Blogg/hemsida: http://livetoday.webblogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: jayne

JAAAAAAA... jag har slutat använda hårspray...försöker tänka miljövänligt... :) Så ge mig SOL nu... vill ha värme!!! BRRRRRRR

Jag har ständigt min kra mössa och vantar i väskan.. herreguuuud i MAJ....???!!!!

Men.. det lät bli rea snart...väl.. på alla vårkläder.....???

Kram på dej och ha en bra dag.

2010-05-11 @ 07:01:53
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Den kommer, den kommer! Ta det lugnt! ;)



Klart ni ska få se efterbilder men än så länge har det inte hänt nåhot mer.. :P



Håller tummarna för att du får gott om poäng då! :)



Jao, men utanför lummelunda är ju vackert också. Den lilla byn, disneyland och... lugnet! =)



Kramar

2010-05-11 @ 10:33:40
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: soffie

brrrr va svinkallt det är nu måste väl ändå värmen komma snart!

ha en gooo onsdag imorrn

2010-05-11 @ 23:06:24
Blogg/hemsida: http://soffie69.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0