C3an, here we go!

Om jag har fasat för C2an så länge jag vetat om den, så har jag längtat till C3an lika länge. Idag börjar C3an. Introduktionsföreläsningen är i eftermiddag och jag måste köpa den sista boken dessförinnan.

Civilrätt 3 berör immaterialrätt och marknadsrätt. Hoppas det blir lika roligt och spännande som det låter!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

hm... ja intressant...ehh.... :) Hoppas verkligen att du kommer finna det intressant!!!!!!!!

Spark i rumpan nu! heja heja heja dej

2010-05-03 @ 21:49:38
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

hihi, jag läste fel! Rörigt och intressant läste jag visst. :P



Det är något jag får jobba med att känna. Kan inte förlita mig på att andra ska bekräfta mig, även om jag tycker om det. :D



Håll tummarna för garderoberna imorgon nu! =)



Kramar

2010-05-03 @ 23:51:25
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Ja och när man skrivit kan man bara släppa det. :)



Tänk att en helg kan vara så utmattande! :O Ändå längtar man efter dem ;)



Ibland är det bra dagar, då kan jag säga att jag duger men sen kommer det dagar då jag knappt ens kan förmå mig upp ur sängen.. det har varit mer åt det sistnämnda hållet de senaste dagarna.tyvärr.



Hoppas du haft en bra dag? KRamar!

2010-05-05 @ 14:46:27
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0