En ovanlig torsdag

Efter dagens plugg gick jag mitt allra snabbaste mellan Odenplan och Centralstationen. Där mötte jag upp moder, gudmor och kusinerna L och F från Dalarna. De är här på besök över helgen. Vi for hem till mor far och åt middag ihop. Satt på balkongen på baksidan, som pappa snickrade ihop förra året, och myste under kvällen. Var i skogen och visade mina skills i terränglöpning och bergsklättring. Gudmor har en i-phone, så jag har lekt med den halva kvällen. I söndags lekte jag med Fs, Mis och Ses i-phones också. Kan ju säga att jag är rätt sugen på en egen...

Imorgon blir det seminarie, shopping i stan med släktingarna, plugg och sedan tror jag middag hos moder och fader igen. Får hoppas att jag har shoppinglycka imorgon, länge sedan jag gick lös i affärer.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

ååh, minnen! jag brukade sova hos en kompis på o denplan när jag festade i sthlm, då gick vi motsatt väg hem.. :P



Vad roligt med besök!



Hehe, jag är alltid tidig med bad ;)



Hihi,, jao =) Idag får jag veta om jag ska omtenta och då kan jag boka biljetter till sthlm, lust att ses när jag kommer upp? =)

2010-05-21 @ 07:05:58
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0