Jabba dabba doo

Woho! Visst är det underbart när man i flera veckor tänkt att "nu gör jag det" och så blir det ändå inte av av diverse dåliga anledningar och sedan bara bestämmer man sig för att "nu SKA det bli av, därmed basta!"- och så gör man det. Visst är det underbart?! Nå, nyss hemkommen från en joggingtur i skogen är jag! Äntligen tog jag mig i kragen och gav mig ut. Jag klarade av den på den tid jag tänkte att jag skulle klara den på och jag började inte gå en endaste gång. Det var väl bra jobbat när jag inte sprungit sedan förra sommaren (frånsett på fotbollsträningen den där gången men det var ju inga längre sträckor på det här sättet). När jag var klar med rundan och började gå kände jag den där typ blodsmaken i munnen och känslan i lungorna. Men nu efter en kvart ungefär känns det super och jag vill bara ut igen snart och göra om det- på en bättre tid än denna! Underbart att ha kommit ett steg närmare en nyttig vardag...

(I brist på bättre kategori hamnar denna under årets nyårslöfte, jogging och cykling är ju trots allt motionsrelaterat).

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

härligt å bra jobbat! hur långt sprang du? De är så gött när man känner att man längtar ut igen istället för att det är motigt. Nu har jag visserligen inte tränat på hela veckan. haha. men ibland får man tillåta sig själv att va liet slö oxå:)

2010-05-29 @ 14:00:29
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Ja det är hennes nya kamera. Det blir bra bilder redan faktiskt! :-) Hon övar ju fortfarande då hon aldrig haft en sån här kamera förut..så jag kan tänka mig att bilderna bara blir bättre o bättre.



Ja hoppas verkligen OP går bra!! Det kan väl inte gå fel 2 ggr på raken?! Statistiskt sätt borde allt gå bra kan man tycka.. Förstår om du inte är på topp den 12:e..men kul om du orkar vara med en stund iaf, så vi kan ses. Vi ska åka till Spånga imorgon och fira mors dag. Är du där då tro? Blir på em nån gång, för vi ska på museum på dagen.



Visst är det hemskt när alkoholen går före barnen..man blir så berörd..så usch! Måste dock försöka att inte involvera mig för mycket, för man orkar inte i längden.

2010-05-29 @ 14:48:12
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.wordpress.com
Skrivet i slottsdammet av: Annika

Fast om det var fotbolls-VM varje år så skulle det inte vara samma stor grej - så ett fotbolls-EM eller fotbolls-VM vartannat år får vi nog ändå tycka är bra.. Om nu bara Sverige kunde vara så vänliga och kvala in..

2010-05-29 @ 17:21:25
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Åh, duktigt gjort! Hoppas komma ut på samma sak inom kort. Köpa skor och joggingkoppel snart! =)

2010-05-29 @ 23:20:38
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Haha, nej det var inte ett inte för mkt utan en halv mening jag inte fyllt i! ;) Nu är den ändrad dock! :D



Jag gillar lyckligtvis och olyckligtvis, det får mig att tänka åp en lek med samma namn :P



Ah, men du får ta många och korta turer istället för långa turer! ;)



Kramar

2010-05-30 @ 10:16:33
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Monica

Härligt att du ha börja sprunge ja ha vart anti de så länge men de är så sköönt :D

Jadu Sara!, du får ta och gå på mågon marknad kanske, där bruka ju de kunna finnas munkar annars kom till hamamrn i sommar här ha dom börja gjort munkar på nyöppnade kiosken, annars får ja posta en ;)

2010-05-30 @ 22:53:35
Skrivet i slottsdammet av: livetoday - 52 kilo

HÄÄÄRLIGT ATT DU GAV DIG UT :D:D

2010-05-31 @ 16:13:16
Blogg/hemsida: http://livetoday.webblogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0