Så var det REDAN fredag

Vad hände? Hur blev det fredag? Känns helt galet att det redan är helg, och det är jag faktiskt inte ensam om att tycka. Snodde någon onsdag och torsdag från oss eller? Det mest konstiga är väl att jag varit på universitetet varje dag denna vecka, så kan inte ens skylla på att jag bara gått hemma och blivit dagvild...

Fredag är det tydligen iaf, och det är ju underbart i sig. Seminarieläraren (den nya) fick mottaga lite kritik ansikte mot ansikte under pausen idag. Tyckte inte att han skötte en grej särskilt bra och han skulle ta till sig det svarade han. Jag var inte otrevlig iaf. Men tyvärr förstörde den där grejen mitt humör lite och jag blev lättstött och var så i flera timmar efteråt. Min stubin var rätt kort idag. Vet inte vad det är med mig... En mycket bra morgon utvecklades till en sämre dag och en urtråkig kväll- tills för en halvtimme sedan då J överraskande och glädjande kom hem tidigare än vanligt! Nu är humöret uppe igen. Dessutom orkade ingen av oss laga någon schysst fredagsmiddag så vi slår på den stora onyttiga trumman och köper oss en pizza var, en coca cola-burk och smaskar lite choklad till tvn ikväll.
Ha en trevlig helg och skriv gärna fler filmtips i inlägget nedan. Jag uppskattar det jättemycket!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Bella

bah jag va oxå sur ett tag idag, pga att en tjej "snodde" allt jag sa under gruppprat och presenterade det för läraren som HON hade kommit på det..ggrr allt för bästa betyg, till och med knivar i sina vänners ryggar



dock påpekade jag när läraren frågade mig om jag kommit på något att "jaaa jag sa ju allt det C nyss sa..och sen så va det ju blabla etc..." och läraren kommenterade med att vissa tycker det är viktigt att synas o höras hela tiden hah in her face!!! (får fortfarande arga kickar av tanken :P)

2010-05-07 @ 22:10:04
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Bella

Blä, nej jag hade ocksåp blivit arg och sagt ifrån. Orättvist! Hur reagerade de andra i gruppen då?

2010-05-08 @ 00:35:08
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Junitjej

Svar: Tack för din långa kommentar! Jag hoppas att du inte ångrar dig för att du har lagt till mig på bloglovin. Välkommen åter!

2010-05-08 @ 06:47:54
Blogg/hemsida: http://junitjejen.se
Skrivet i slottsdammet av: Satu

Tack så jätte mycket! :) Kikar in hos dej och säger Hej jag okså;-)



www.mybabydolls.blogg.se

2010-05-08 @ 16:52:40
Blogg/hemsida: http://mybabydolls.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oj, låter som en mastig fredag! Vågar man fråga vad det var för kritik?



Kul att du gillar det tänkvärda.. :)



Skoj att du insett att jag alltid träffar folk och kommer ut! Det största problemet för mig är ju att jag inte TAR MIG tid för mig själv... :S



Jaa, vän och kompis är skillnad. Den är hårfin men det ÄR en skillnad! Bekant är ... bekant! :P



Oj, men då frågar jag mig vad er boendekostnad är? Visst kan jag lägga undan pengar under året... men så mycket att jag klarar mig hela sommaren? njae.. Du kanske är mer ekonomisk iof.. :D



Kramar!

2010-05-09 @ 00:30:19
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0