En fredag med diverse inslag

Hade lektion kl. 9-11 idag och mötte därefter upp J för lunch på KTH. Supermysigt hade vi i deras sektionslokal. Vi skildes åt för plugg och efter en eftermiddag på palatset möttes vi upp igen för middag på Burger king. Har inte ätit där på åratal men var helt okej. J stack på träning och jag tillbaka till palatset. Efter en kväll där tog jag bussen vid Odenplan till bussen i Solna till Js träning och överraskade honom. Jag kom tidigare än jag gjort förut och fick därför se mer av hur träningen går till. Som tur var hade de stationsträning och de var så trötta så stationerna med sparring orkade ingen ge några ordentliga slag eller sparkar. Tror inte jag är mogen för att se någon slå hårt på min J, knappt att se honom slå annan heller. Trots samtycke. Men samtycke gäller bara för ringa misshandel har jag fått lära mig under straffrätten. Sedan for vi hem och här är vi nu. Vi ska planera morgondagens middagsbjudning. Det blir J som får handla imorgon förmiddag så vi får se till att vara överens ikväll. Förrätten är fastslagen, proteindelen i huvudrätten likaså och att vi ska ha sallad till. Men kolhydratsdelen är vi inte hundra på, inte heller sås osv, efterrätt eller dryck till... Men det fixar sig nog. Skönt med helg!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0