Fönstertittare

Snön vräker ner utanför fönstret, men det är ju inget nytt. Det har ju snöat en del de senaste dagarna. Idag börjar jag klockan 13 och går till klockan 18.

Förlåt, men Ceasar är ju så otroligt söt. Han är så liten och har inte riktigt koll på hur han fungerar tror jag så han kan inte riktigt hoppa upp på saker själv. Igår lyckades han hoppa upp i fotöljen en gång av fyra... Men nu tog han sig upp på en stol vid matbordet för första gången och sitter nu i fönstret och tittar på snön som yr där ute. Vi har bestämt att han får sitta på matbordet eftersom det är enda platsen som är vid ett fönster där han kan sitta och titta ut. Vi äter inte så ofta vid matbordet heller... Han verkar iaf fattat grejen nu. Bord-stol-golv-stol-bord-fönster hoppade han nu. Kul att han hittat fönstret!

Skulle försöka skriva ett inlägg utan Ceasar, men se den gubben gick inte!


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Då förstår du mitt Tessan-skrivande lite mer! ;)



Jag har sökt till undersköterska. Jag hoppas och håller alla mina tummar. Det är ju det jag jobbar med annars så det känns som något värt att satsa på.. :)



Sen funderar jag på en sommarkurs i Umeå så kanske jag kan åka dit upp ett tag, egentligen är det ju vintern som lockar men ändå.. :)



Kramar!

2010-11-25 @ 12:13:04
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0