Lördagsmys

Idag träffade jag Empan. Vi gick på Kungsträdgårdens julmarknad som var riktigt pluttig faktiskt. Men fina och bra saker fanns det där iaf. Skridskobanan, som J och jag har goda minnen av, var på plats. Det var ca 7 minusgrader ute och snön knastrar där man går. Vi träffade tomten och av en av hans nissar fick vi varsin mini coca cola-burk. Kolan var till hälften frusen så det var som att dricka iskross med kolasmak.

På burken stod det dock både Pant 50 öre och Pant 1 kr.
Vad som gäller vet jag inte...
Efter denna lilla jultur gick vi på café och fikade. En croissant med chokladsmak för min del och en lussekatt för Empans. Till detta varsin varm choklad.
Det blev en liten promenad på detta och Empan följde med hem hit för att träffa Caesar och blev lite såld hon också. Nu ser jag på film med ena ögat och Caesar ligger vid mina fötter i en liten filtgrotta och myser. Han är så go vår fantastiska pojk.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Helen

Lät som en riktigt mysig vinterdag, Julmarknad och varm choklad, kan det bli bättre ;)))) Vill önska dig en fin 1:a advent ! Ha det gott=) Kram Helen

2010-11-28 @ 13:02:01
Blogg/hemsida: http://svartss.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0