PM-ångest

Men... vänta nu... Det är något som är alldeles tokigt. Inte kan väl..? Eller? Näää...

Klockan är 10:40 en onsdag. Följande dag, torsdag, klockan 14 ska PM lämnas in. Och... jag vet inte vad mer jag skulle kunna skriva. Men... inte kan jag väl redan vara klar heller? Säkert kommer jag på att jag behöver justera någon mening är eller där men förutom det menar jag. Jag kan väl inte ha skrivit det jag ska redan? Jag måste helt enkelt ha missat något. Hualigen. Pm-ångest för att man inte börjat i tillräckligt god tid och inte hinner göra sitt bästa har jag stött på, men pm-ångest för att man är klar i god tid? Nä, det finns väl inte?

Nåväl. Får jag ge mig ut i snön (snöade fram till natten här och blåste gjorde det så jag knappt hade någon mottagning på tvn ett tag!) och vada till universitetet och se om jag kan utbyta lite tankar som får mig på eh.. andra tankar. För det vore ju konstigt om jag skrivit allt som skrivas bör?!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

Vad har du för uppgift den här gången då? Jag har uppg 101.. / louise

2010-11-10 @ 11:59:54
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Uppg 149 har jag.

2010-11-10 @ 18:58:43
Skrivet i slottsdammet av: livetoday - 52 kilo

HÄRLIGT ATT HÖRA :D jag ska skriva mer om det snart :D kram

2010-11-10 @ 19:26:43
Blogg/hemsida: http://livetoday.webblogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Monica

Ja precis haha.. men det står ju bara i tidningen att det bli kaos nere hos er :P och sen så vill ja ha snö i backen så ja tycker att all snö kan komma hit.. sen du och johan också så kan vi leka i snön ;P

2010-11-10 @ 22:27:10

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0