Posten

Roligare än räkningar är vanlig post. Särskilt post som säger "Nu kan du hämta ditt körkort". Mitt körkort väntar på mig på posten. Synd att jag inte kan åka och hämta det direkt. Måste vänta. De stänger klockan 18 så kanske inte ens hinner idag... Uscha, vill ha mitt fina lilla plastkort. Fotot på det kan dessutom omöjligt vara sämre än mitt nuvarande id-foto. Ska bli så skönt att inte se ut som en .... på fotot utan som en vanlig hederlig människa.


Ni som har Mozilla Firefox (kanske andra webläsare också?) kanske också stöter på den där dumma rutan som ploppar upp? Vet inte varför den gör så och jag har inte gjort något som kan ha orsakat det. För mig funkar det att klicka på avbryt några gånger (verkar vara flera rutor på varandra). Men självklart ska det inte vara så och jag har mailat berörda så att de kan fixa det. Inget svar ännu dock.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0