Studier

Jag la mig tidigare än normalt igår, och vaknade lite före klockan ringde imorse. Men var så trött. Låg och drog mig (vilket inte är vanligt) en halvtimme extra. Då trodde jag aldrig att det skulle bli någon bra pluggdag. Men jag begav mig av tidigare till universitetet och satt en halvtimme i biblioteket och läste 10 sidor. Sedan tvåtimmarsföreläsning direkt följt av ett tvåtimmarsseminarie. Lunch verkar inte schemaläggaren vara bekant med. Lite motvilligt bestämde jag mig för att åka till palatset. Väl där kom jag igång men hungern gjorde sig starkt påmind. Till slut fick jag ge vika för magen och tog middagspaus bestående av pizza med T. Tillbaka till palatset och lämnade salen klockan 22.00 (stänger 22.30). Då hade jag idag läst ganska precis 100 sidor. Helt galet. Mötte sedan J i Fridhemsplan och vi åkte hem tillsammans. Nyss hemkomna!

Imorgon är palatset stängt, precis som resten av helgen, så det blir till att finna studiero hemma istället.

Invigde min vinterjacka för säsongen idag.
Längtar (tillbaka) till sommaren.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: livetoday - 52 kilo

hihihi söt. nja du har rätt! jag kanske måste ta det lite lugnt... faktiskt men man vill ju inte :D ta hand om dig

2010-11-05 @ 00:12:48
Blogg/hemsida: http://livetoday.webblogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0