Trisslott

Jag stod i kassakön idag. De där "nästa kund"-klossarna var sponsrade av Triss. Jag kom att tänka på hur jag skojat i onsdags på facebook om att köpa något som kräver legitmation- för att få visa körkortet. Trisslotter är det ju numera 18 årsgräns på. Så jag bestämde mig för att köpa en Trisslott. Hellre det än något på systemet, cigg, snus eller redbull. I värsta fall förlorar jag 25 kronor. J kallar lotteri för "idiot tax".

Men jag förlorade inte 25 kronor. Jag går plus-minus-noll.

 

Jag sa till J när han kom hem att jag köpte en trisslott. Han sa inget om idiot tax men frågade vad det kostar och om jag vann. Han trodde mig knappt när jag sa att jag vann 25 kronor. Nåja, nu är det det svåra beslutet huruvida jag ska lösa ut 25 kronor eller en ny lott...


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: sandra

yey, tack vare din trisslott så drömde jag att jag vann miljonen inatt så ska nog köpa mig en idag :D kram

2010-11-06 @ 10:44:08
Blogg/hemsida: http://narvitvablirtre.wordpress.com
Skrivet i slottsdammet av: Monica

Men ser man på du hade de på känn kanske. Plötsligt händer det!

2010-11-06 @ 13:49:46

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0