När du får oväntat besök och inte har en tanke på Gevalia

Klockan ringde 8 på morgonen idag. Mitt i en dröm. Mina drömmar stressar mig. Ni kan få gissa vilka två saker mina drömmar mestadels handlar om numera. Rätt. J bestämde sig för att han ville ligga kvar. Han hade gått och lagt sig klockan 01 så var väl lite trött. Själv stegade jag upp, klädde på mig och gick på toa för morgonens bestyr. RING. Dörrklockan ringer. Va? Till oss? Nu? Kikade ut genom toafönstret som man egentligen inte brukar se något alls av vem som ståd där, för det ligger precis ovanför dörren och dörren har ett litet tak... Men nu stod en stor postbil utanför.

-Eh... älskling... det är posten...
-Va? Vad vill dem oss?
-Jag vet väl inte...
-Öppna då.

Gick ner med mitt morgonkalufs och öppnade.
-J.G.? frågade postmannen.
-Eh, ah. ÄLSKLING?!

J kom ner med tröja i handen och barbröstad.
-Ehm, ja?

Han fick skriva under och fick ett kyvert med denna text. Innehållet var däremot inte så skyndsamt som man kan tro...


Så började vår dag och J är nu uppe han också.
God morgon!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

hahah. ja de var väl så. vann en miljon och tänkte den vill ja göra av med på gekås. eller nej så va det inte riktigt. Höll mig riktigt ekonomisk och köpte inte så mycket impuls grejer alls. vilket kan vara lite svårt att hålla sig från när man är där:P

2010-10-18 @ 19:50:48
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

vaaaa....fick man inte veta mer... :) NU är jag super duper nyfiken...

Hoppas ni får en bra tisdag

2010-10-19 @ 06:47:15
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0