Uppsala roadtrip

För er som inte uppfattade det så ska jag till Uppsala imorgon. Min kära B har flyttat dit för att studera så nu har vi andra en riktig ursäkt att ta oss dit.

Mina tidigare turer till Uppsala är som följer:
  • Åka genom Uppsala på väg till norrland.
  • Åka genom Uppsala på väg från norrland.
  • Stanna till i Uppsala vid någon av mackarna i den där korsningen med en mack i varje hörn, på väg till eller från norrland.
  • Åka förbi Uppsala på den nya vägen som gör att man inte längre åker igenom, på väg till eller från norrland.
  • Och slutligen, vara i Uppsala för att svärmor tog läkarexamen där.

Så jag ser verkligen fram emot att åka till Uppsala för att fira B och se hur hon bor osv osv. Självklart för att träffa B också såklart! Hon är den stora magneten! Ska bli superskoj och ett skönt avbrott från studierna. J ska också med och vi åker bil. Vi lånar min pappas bil, och det är första gången J kör den då. Jag har ju tyckt att den varit svår för den skiljer sig verkligen från de tidigare bilar jag kört. Ska bli spännande att se vad J tycker om den.

När B och jag färgade håret mörkt på varandra hösten/vintern 2008.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0