Ditt, datt, dutt

Ugnspannakakan ska ut ur ugnen om ett par minuter. Dagens sena lunch. J är borta från morgon till sen kväll så jag passar på att laga en enkel favorit som, konstigt nog, han inte är lika förtjust i. Annars har jag haft första körlektionen sedan "körförbudet" och det gick rätt bra. Bättre framförhållning var väl det han efterlyste men sedan har jag körkortet i min hand, typ. Har dessutom strykit en massa inbokade lektioner (visste ju inte när jag skulle få köra igen). Om jag skulle ta alla dessa planerade lektioner skulle jag bli ruinerad, men nu ligger det på en okej nivå iaf. Sedan ska jag köra med far också, på lördag tex. Dessutom har jag studerat lite också idag men mer ska det bli! Jag är så otroligt trött hela tiden nu, fast jag sover bra nattetid. Undrar om jag har någon förkylning latent som väntar på att bryta ut så fort det lugnar ner sig? Brukar verkligen inte vara så trött som jag varit på senare tid, trots att jag har mycket runt mig...


Min sjukt söta brorsdotter A med sin mor i söndags.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0