God morgon

Idag ska jag lära mig om fastighetsköp hela dagen lång! Ska snart springa iväg till tunnelbanan. J ska leka med kompisar ikväll så jag tänker passa på att plugga massor. Hoppas att jag orkar det bara, jag är verkligen trött just nu. En liten miniuppdatering så här på torsdagsmorgonen är vad jag kan erbjuda. Nu ska linserna i och tänderna borstas, på återseende.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Monica

ja men visst är dom bra man känner sig så ren! Köp henne ett par och tvinga na att prova ;)



Nja inga poliser i sikte än så länge som tur är, peppar peppar..

2010-09-09 @ 10:36:24
Blogg/hemsida: http://monkisen.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Bella

kan inte läsa några sidor per kväll :P har oftast 3-4 kapitel att läsa per dag :P

2010-09-09 @ 14:16:38
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0