Love is in the air!

På fredag är det en speciell dag för J och mig. Vi kan inte bestämma oss för hur vi ska fira men något ska vi väl hitta på, så klart. Kanske är det för att jag grubblar på detta som jag ser hjärtan överallt. Eller är det inbillning?

Den frusna klumpen med räkor som ska tinas. Inbillning eller inte?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

HJÄRTA!!! :D <3



Oj, här händer det massor, har läst ikapp en bit men inte allt. Jag gör så gott jag kan helt enkelt :)



Lycka, Kärlek, Fånga Dagen och sen kommer det tillkomma "Sov Gott" också :) Ovanför sängen hänger min spikmatta också =) Nöjd eller nöjd? Jag rä nöjd :D



Kramar!

2010-09-15 @ 21:46:57
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0