Mysig lunchträff

"Somliga bloggar för sällan" sa en vän tidigare idag och tittade retsamt på mig. Nu sitter jag här vid bloggen iaf, och jag uppdaterar när det finns något att skriva om. Vilket det som tur är finns idag!

Under förmiddagen parkerade jag mig vid vardagsrumsbordet och studerade duktigt i flera timmar. Sedan tog jag lunchrast, som varade i rätt många timmar, och reste till Vby. Efter att ha beskrivit vägen till polissationen för en kvinna och läst igenom de sex körteorifrågor som Metro ställde idag och svarat rätt på dem träffade jag Sa och Mi. Superroligt! Sa har gått på mammaledighet och Mi studerar på distans så det är mysigt att vi kan ses lite på lite udda tider, där ute i förorten. Det får vi definitivt göra om!

Och, ja, det var allt för denna gång...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Sandra & Fredrik

wiiie.. ;) tack för idag!

2010-09-08 @ 17:15:25
Blogg/hemsida: http://narvitvablirtre.wordpress.com
Skrivet i slottsdammet av: Magda

Visste du att flest människor dör i trafiken under februari?!

Verkligen ett måste att kunna...BLÄ

2010-09-08 @ 18:56:23

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0