Natten försvann

Jag känner mig riktigt snuvad på natten idag. I min dröm skulle nämligen jag precis till att gå och lägga mig. J undrade varför jag tvättade håret så många gånger precis innnan jag skulle sova och jag svarade att det inte funnit så mycket schampoo av varje sort och jag ville inte blanda. Konstigt att det fortfarande är så ljust ute fast klockan är närmare 23, säger jag till J. Men det mörknar nog fort. Ja, konstigt tycker han, blir svårt att somna.

Jag hinner aldrig somna, för då säger J:
-Kan lika gärna gå upp nu.
-Va? svarar jag chockat och ser på klockan som visar 6.57. Klockan har väl inte ens ringt?
-Nej, men vore ju skönt om vi slapp det. Och jag har varit vaken en stund.
-Inte jag! Jag vaknade av att du sa att vi lika gärna kunde gå upp nu. I min dröm skulle vi precis lägga oss och sova!
-Konstigt.

Åh vad snuvad jag känner mig på natten alltså. Trött är jag också. Men sedan förstod jag att anledningen till att det var så ljust ute "närmare klockan 23" var att wake up-lighten lös (lyste). Jag brukar i vanliga fall också kunna gå upp **:57, man är oftast vaken då. Men nu var jag för trött.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Annika

Ja usch PM-skrivning gillar jag inte. Alltid trott att jag är bra på att skriva uppsatser tills vi började på juristutbildningen men det har gått sådär här. Jag tror inte jag förstått riktigt exakt hur ett PM sak utformas. Jätteorolig att jag ska få PM nr 4; Entreprenadrätt. 5 gånger så tjockt pm-häfte, sista långa kapitlet i boken har jag inte läst än och jag kan ingenting i ämnet. Så man lär så klart få just den...



Oj när skriver du teoriprovet? Var det så klokt att lägga det i närheten av vår hemska tenta?

2010-09-27 @ 20:20:28
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0