Trött tisdag

Inatt drömde jag mycket konstigheter. Framförallt så fick jag stipendie på 45 300kr. Inte fy skam! Får hoppas på sanndröm där. Men det fanns de som fick över 50 000kr. Sedan fick jag veta att St, som ju slutat med juridik, fick nästhögsta betyget på den här kursen. Hon hade tydligen läst in det hemma och skrivit tentan på vinst och förlust. Gick ju bra det också tydligen.

Men det var en oerhört seg morgon. Jag och J låg båda kvar och försökte sträcka ut natten lite till. Men sedan blev det brått. Upp och iväg. Bestämde mig för att inte ta med någon matlåda idag. Visserligen var de färdiga i kylskåpet men måste lägga den i en påse och ta med bestick också och då kändes det som att jag skulle missa tåget... Men jag kom i god tid iaf. Efter lektionen blev det en köpesallad med räkor, som var över förväntan, till lunch. Sedan blev det plugg, plugg, plugg. Ja, jag satt och sov en kvart kanske däri någonstans. Texten flöt ihop framför mig så det var välbehövt. Men jag blev klar med dagens att göra på under tre timmar och är nu hemma. Trött som sjutton men iaf nöjd med dagens prestation.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0