080808

Nu borde ju en 08 vara i 08-området, men icke jag.
Jag och mor bestämde för ett tag sen att vi skulle äta kräftor och dricka vin på kvällen den 080808, nu kan det ju inte bli så så vi fick skjuta på det. Lite synd, för kräftor är riktigt gott (och kladdigt).
Hur blire med kräftskiva med Perssons? Har ni snackat något än?


Har precis sett Sverige tåga in på OS fågelbo-arena inför invigningen.

Jag och Johan har bastat ett bra tag och sedan duschade vi så vi är rena och fräscha. Vi försökte inte på oss något dopp i sjön(/älven), fast det säkert är tillräckligt varmt.
Till lunch blev det rester för att rensa kylskåpet, för min del tjockpannkaka och två små färskpotatisar från landet.

Snart är alla de där goda chokladkakorna som farmodern bakade i måndags uppätna, helt omöjligt att motstå...

Idag är det molnigt här men inget regn alls.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mor din

Kan du inte ta receptet på kakorna? Perssons är vidtalade men har ej svarat, kram från 08-mamman

2008-08-08 @ 17:26:48
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Jag ska försöka :-P

2008-08-08 @ 17:35:43
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Har tagit receptet by the way...

2008-08-15 @ 00:08:31
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0